۱۳۹۲ اردیبهشت ۸, یکشنبه

6 " افتخار ملی "



من امروز به تک تک همشهریان خودم افتخار میکنم ..
حماسه ای ملی خلق کردن که به هیچ وجه از یادم نمیره ..
الان دیگه به تمام شهرستان های ایران فخر می فروشم ..
حالا خیلی دلم بسوزه جواب سلامتو با یه سر تکون دادم میدم ..
من الان با افتخار سرمو بالا میگیرم .. بادی به سینه می ندازم .. پشت چشم نازک می کنم و با یک غرور وصف ناشدی میگم :
من ، بچه ای از دیار شمال ایرانم .. زادگاه من ، همان سرزمینیست که امسال رتبه ی اول مبتلایان به ایدز کشور رو به خودش اختصاص داد ..
پ . ن : من موندم شبا کارتون کارتون کاندوم می فروشم ، این ملت واسه کجای خودشون استفاده می کنن ؟!!

۱۵ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. چرا وای .. افتخار از این بالاتر هم مگه هست ؟! آیا ؟ :D

      حذف
  2. فکر کنم باید یه کلاس طرز استفاده از کاندوم بذاری برای ملت.
    :|
    :(

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقن تو همین فکرم .. تو فکرشم یه فستیوال سالیانه هم برگزار کنم بابت همین قضیه :D

      حذف
  3. منم این حماسه بهداشتی-فرهنگی رو بهت تبریک میگم دوست کاندوم فروش من!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی دوست من ..امیدوارم یه روزی مردم شهر تو هم بتونن به حماسه ی ما فقط نزدیک بشن :D

      حذف
  4. ای واااای من!
    چه وحشتناک
    :(
    بوووس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چیش وحشت ناکه ؟ بابا افتخاره افتخار .. چرا متوجه نیستین :D

      حذف
  5. اینجاس که میبگن ما رکورد زدیم :) حامسه اقتصدی . سیاسی کاندوم هم روش D:

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من الان به میهنم و به خطه ی سرسبزی که توش زندگی می کنم افتخار می کنم .. :D

      حذف
  6. همین شماها هستید با فروش کاندوم غیر استاندارد، انقضا شده و نا مرغوب آمار بیماری‌های بلاد کفر را در ملک اسلامی بالا می‌برید
    ای محارب هااااااااا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وا .. کاندومای من علاوه بر استاندارد ایران ، استاندارد خودمم روشه .. قبل از خریدار حداقل سه نفر بردن ، استفاده اش کردن ٰ تستش کردن ، بعد من همونو میگیرم می فروشم :D

      حذف
  7. جدای از شوخی
    اگه فردی آلده به ویروس ایدز باشه...
    ویروس بیصاحاب H.I.V از هر راهی نفوذ میکنه. (مثلا خراشهای کوچک دهان و آلت در هنگام ساک و یا زخم های سطحی در هنگام بوسیدن و مالیدن و ...)
    که در این جور مواقع، کاندوم به کار نمیاد
    بنابراین به نظر میرسه مردم خطه سرسبز شمال (همشهری های شما) بیشتر از جاهای دیگه به "سافت سکس" اهمیت میدهند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اصلاحیه:
      اگه فردی، آلوده به ویروس ایدز باشه...

      حذف
    2. بالاخره هوا عالی .. طبیعت هم که هست .. میچسبه دیگه :D

      حذف