۱۳۹۲ شهریور ۲۱, پنجشنبه

12 " عشق بین من و تو تا نداره .. "

۴۵ نظر:

  1. ی عالمه آرزوی خوب نکبت :*

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایشالا سر بعله برون تو خودم قر کمر بیام :D
      ممنونم :-*

      حذف
    2. نه آقا برا ختمم باید قر کمر بیای خبری از خواستگار نیس برا ما :))

      حذف
    3. غصه نخور تو رو خودم شوهرت میدم :D

      حذف
  2. تایی وجود نداره تا تو هستی بوسسسسسسسسسسس

    پاسخحذف
  3. خیلی خوشحال شدم حسین
    تبریک صمیمانه من و همسرم رو پذیرا باشید دوستای خوبم
    همیشه شاد و خوشبت باشید

    پاسخحذف
  4. ایییییششش نه که خیلی خوشم میاد از اینایی که متاهلن ، سر خودمم اومد :D اه اه اه ..
    ممنونم محمد جان .. امیدوارم قسمت همه ی ترشیده ها بشه :D

    پاسخحذف
  5. به به، ای جونم، بالاخره پسر ترشیدم داماد شدو منم داماد دار شدم.
    تبریکات و شادباش فراوووون گل پسرم
    جفتتونو دوست دارم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پسر ترشیده ؟ بابایی حرفا می زنی .. من هنوز به سن ازدواج نرسیدم .. ازدواج زودرس داشتم :D
      ممنونم بابایی .. ما هم دوستتون داریم ..

      حذف
  6. یادم رفت بالا بنویسم اشکان،:D
    ولی دلم به حال مهرداد میسوزه، بدبخت از این به بعد چه عذابی میکشه :p :D ;)

    پاسخحذف
  7. عکس بی حیایی هم که گذاشتی
    ایییییشششش خدا میدونه چقدر با فتوشاپ کار کرده رو اون عکس
    ایشالا به زودی عکسهای لختی و سکسی خودتونو ببینم :D
    اشکان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایشالا .. ایشالا یه عکس 4 تایی لب کارون بدون مایو .. :D

      حذف
  8. منتظریم ببینیم شیکم کدومتون زودتر بالا میاد ؛)
    جلوی در و همسایه زشته، دوران نامزدی شیکم بالا بیادهاااا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ما کلن رسم داریم اول بچه میاریم بعد ازدواج می کنیم ..
      کلن بچه امون باید یکی از شاهدهای عقد باشه :D

      حذف
  9. پاسخ‌ها
    1. مرسی عزیزم .. امیدوارم هر چه زودتر شیرینی عروسی تو رو جعبه جعبه بخوریم :D

      حذف
  10. تبریک میگم بهت
    از ته قلبم براش آرزوی صبر می کنم که بتونه تورو تحمل کنه !
    امیدوارم شاد و خوشبخت و از همه مهمتر سلامت و پیروز باشین...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی عزیزم ..
      منم امیدوارم خدا صبرش بده :D
      و همچنین آرزو می کنم زودتر یکی تو رو هم بگیره یه جامعه ای از شرت خلاص شه :D

      حذف
  11. آخرش يكي از مشتري هايي كه برا خريد كاندوم اومده بود تو دامت افتاد :)))

    پاسخحذف
  12. حالا کی میخوایین مراسم بگیرین؟ کی شب زفافه؟ کی زیز میخوابه؟ کی رو میخوابه؟وسایزتون چقدره؟ پوزیشن هاتون چیه؟ از کل مراسم زفاف فیلم اچ دی میگیرین؟ با چند تا دوربین؟
    بهرحال باید بدونم، هر چی باشه عروسیه پسرمه :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :))))
      خب تدارکات شب زفافو و خورده کاریهاشو باید از دامادت مهرداد بپرسی .. :))
      من فقط یا علی میگم و عشق آغاز میشه :D

      حذف
  13. مراسم که حتما خبر میکنیم برنامه هاش و حسین میچینه :)) اینا زیاد حواشیه D:

    مهم اینه که کنارمه هر چی بخاد ..........

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خب بابایی .. همسرمم اوکی داد .. با هاتبرت صحبت می کنم شب زفافو مستقیم از شبکه جم پخش کنن .. خوبه ؟ :D
      ممنونم همسر عزیزم ..

      حذف
    2. اره، اگه پخش زنده از شب زفاف باشه که دیگه حله ;)

      حذف
  14. بزنم به تخته چه همسر اوپن مایندی هستین ;)

    پاسخحذف
  15. با تشکر از مهرداد عزیز...اومد این حسینُ بلاگشُ همهء اونایی که میخونن این بلاگو... از سری داستانهای داروخونه ای نجات داد! تو یک آنجل واقعا واقعی هستی.

    تبریک برای حسین عزیز..شیرینی رو با هر روشی که فک کنی ازت میگیریم. مگه نبینیمت!

    تبریک برای هردوتاتون...آرامشتون پایدار

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنونم آبجی جون .. امیدوارم یکی هم پیدا بشه ما رو از شر تو خلاص کنه :D
      و شیرینی هم به چشم .. سپاس

      حذف
  16. اون ناشناسه...مویوم!! گفتوم بدونی!
    بلاگتم منو نمیشناسه...این چه زندگی ایه
    زهره ام متاسفانه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :))) .. بلاگفا هم گیر داده بهت :D
      سپاس آبجی جون

      حذف
  17. خب بابایی از کدوم زاویه می خوای حالا ..
    سه بعدی هم باشه ؟ :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. والا هیچی مثل طبیعیش نمیشه، اجرای زنده داشته باشین که خیر هر دو دنیا رو واسه خودتون خریدین :P
      اشکان

      حذف
  18. عزیزم بابایی خیلی خوشحال شدم. ببخش باید اولین نفر کامنت میذاشتم نه الان.
    دوست دارم بابایی، کسی رو هم که دوست داری دوست دارم. به مهرداد جونم تبریک میگم همچین شاه پسری گیرش اومده، قدرشو ندونه با خودم طرفه :)
    مراقب هم باشید. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. میگم مراسم دامادکشون و مراسم تست داماد داریم، کی اجراش کنیم ژوبی؟
      اشکان

      حذف
    2. ممنونم بابا ژوبی .. همین که به یادم هستی واسم خیلی ارزشمنده ..
      ما سرمونم بره این مراسمو باید تو فامیل اجرا کنیم :D

      حذف
  19. سلام، حالت چطوره همشهری؟ جام جمم :D
    بابا کجایی بی خبر یهو رفتی, نه خدایی درسته این کارت عایا؟! ;)
    هر جا هستی امیدوارم سلامت و خوشحال باشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ما که هستیم ضمیمه روزنامه جام جم کلیک :D
      راستش فیس بوک جدید ساختم ولی آدرس اکانتتو یادم نبود :D

      حذف
  20. به مهرداد بگو اجازه بده یک پست بذاری خو :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وا .. شایان دست کم گرفتی .. مهردادم جرات نمی کنه بهم بگه بالای چشم ابروئه :D

      حذف