۱۳۹۲ اسفند ۲۸, چهارشنبه

16 " حرف آخر "





 غریبه دقیقن از 15 فروردین ماه سال 1388 پا به عرضه ی وبلاگ نویسی گذاشت و تا به امروز 5 وبلاگ از سری وبلاگ های غریبه تو دنیای مجازی ساخته شد ..
5 سال پیاپی .. طی این 5 سال چقدر اتفاقات زیادی افتاد .. خیلی ها اومدن .. خیلی ها رفتن .. و عده ی کمی هم موندن ..
با نگاهی به 5 سال گذشته باید بگم خوب بود .. گذشته ی قشنگی حداقل توی دنیای مجازی برام رقم زد .. دوستان خوبی پیدا کردم .. مطالب زیادی یاد گرفتم .. کلی چشم و گوشم باز شد .. خلاصه اینکه عالی بود ..
غریبه 92 سوای از بقیه ی غریبه ها ، برام ارزش خاصی داره .. توی این غریبه بود که بالاخره افسار دل گسیخته شد و سر به طغیان زد ..
قشنگ ترین اتفاق زندگی بود .. اینکه بالاخره شریک زندگیمو پیدا کردم و کنارش آروم گرفتم .. بابت همه چیز ازت ممنونم مهرداد ..
اما بالاخره هر اومدی یه رفتی داره ..من 5 سال با نام غریبه توی سری وبلاگ های غریبه نوشتم ولی امسال به نوعی آقای غریبه رو بازنشسته می کنم و برای همیشه اونو از دنیای وبلاگ نویسی و مجازی می ذارمش کنار ..




پ . ن 1 :غریبه جاشو به معین آریایی میده و از این به بعد در وبلاگ "آشنای 93" قلم می زنه ..
پ . ن 2 : بدی که ازم ندیدین اما غریبه رو به خاطر هر چی خوبی ای که داشت حلال کنین ..
پ . ن 3 : سالی خوب ، سرشار از محبت ، مهر و سکس براتون آرزو می کنم ..
پ . ن 4 : بدرود و خدانگهدار


۲۲ نظر:

  1. فقط خواستم تبریک بگم
    اول باورم نشد
    اما انگار الان شد
    الان دیگه خیلی شد:))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وای نه .. نگو خودتی شروین .. اوهوم ؟ خودتی ؟!!!!!!!!!!!

      حذف
  2. مگه قراره کی باشه؟

    پاسخحذف
  3. هیییییییی به سرو سامون رسیدی
    الان حسودی کنم یا نکنم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا حسودی .. ناقلا تو که زودتر از من آستیناتو بالا زده بودی کلک .. فک کردی یادم رفت :)

      حذف
  4. آستینم کجا بود من کلن لباس بی آستین راحترم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کلک پیش قاضی و ملق بازی .. هیچکی نشناستت من که میشناسمت ناقلا :D

      حذف
  5. منم کیستم ای قاضی؟
    ما یه دونه داشتیمو داریمو خواهیم داشت
    تعریف عشق برام عوض شده
    عشق اصلا وجود نداره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیشین سرجات ..
      من میشناسمت .. یه خبرایی هست .. مطمئنم..

      حذف
  6. ما که نشستیم
    غیب گو هم شدی
    اما از اون غیب گو هایه الکیییییی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سر هر کیو بتونی شیره بمالی سر منو که نمی تونی پسر ..
      تو بگو نه.. اما کیه باور کنه :D

      حذف
  7. فکر میکنم دیدن این دیوی توی سریال کلاه قرمزی روی تو هم اثر کرده که از غریبه 92 شدی آشنای 93
    :P
    امیدوارم 3800 سال در کنار بی افت به خوبی و خوشی زندگی کنید و به پای هم فسیل بشید!
    :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم .. یه چیزی تو مایه های همون
      ممنونم .. امیدوارم 3800 سال تو و شوهرتو هم کنار فسیل ما توی موزه بذارن :D

      حذف
  8. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

      حذف
  9. خب پسر خوب تو که ایمیلمو داری به ایمیلم بفرست ..
    hossein_aryai@yahoo.com

    پاسخحذف
  10. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  11. دیگه اینجا نمی نویسم
    اگه می تونی کامنتامو پاک کن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیر .. کامنتا رو پاک نمی کنم .. گفتم حرفای خصوصی رو بفرست به ایمیل .. هملت بازی هم در نیار .. دهه ..

      حذف
  12. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  13. سلام کجایی نگرانت شدم

    پاسخحذف